на джулия

срещала съм се с jolene
няколко пъти
тя носи имена като
анна-мария
ванеса
и джулия

на джулия

усещам те по устните му
там си и не ме пускаш
да вляза в тази душа
извинявай, джулия
това не зависи от мен

това е по-голямо от нас
от теб от мен от него
от всички взети заедно
ти ще се съгласиш с мен
нали, джулия
игривата ти коса
перфектният ти силен грим
неподозиращият поглед
и широката усмивка
ще се съгласят с мен
няма как

джулия, пусни ме
усещам те като присъствие
недефинирано
неплътно
реещо се виреещо
винаги усмихнато
джулия ти
нямаш кошмари
нямаш подозрения
нямаш слаби страни
ако седна с теб на една маса
ще обгърнеш топла чаша с ръце
ще ми се усмихнеш над ръба й
и в това няма да има нищо нередно

джулия той
не подозира че пиша за теб
не подозира и няма как

джулия ти
не подозираш за мен
гледаш ме в очите
и не знаеш
и точно затова
ме пускаш
да мина

така че
джулия
усмихни ми се отново
за последно като юлски ден
безмълвно и скорпионски
да се разберем
и после всичко ще е наред
остави ми този мъж
остави ме да му дам всичко
после да се изпаря

на джулия

2 thoughts on “на джулия

Вашият коментар

