love is the key

ако мога ще те сложа
в своята си кожа
разгледай остани
сподели забележи
колко лека съм нощем
колко щастлива понякога
наистина, колко щастлива
(безумно)
щастието обикаля по вените ми
разлива се навсякъде
ти сам ще се учудиш
как успява да не прелее
добре, понякога прелива
обичам тези моменти
обичам и всички останали

мога да разкажа за
млечните ти зъби
виждам ги малки са
присъстват
ти си горд, че ги има
зъбиш ми се
разбирам те
но
позволи ми да знам
защото при мен
млечните са паднали
отдавна
разбивала съм уста
боляло е плакала съм
поникнали са постоянни
там терзанията са други
наяве растат мъдреци
насън падат
разбирам те
ти си голям мъж
и се зъбиш
но усещаш
едно зъбче се клати
криеш го и от мен
и от себе си
скоро ще се клатят всички
а няма смисъл да криеш
защото знам

нощем разграждам
денем градя
вечер забравям всичко
и с едно издишане
всичко се върти
не можеш само да вдишваш
не можеш да си
винаги в началото
винаги с пълни дробове
нестабилно е
както и не винаги
си в края издишал
безсилен
истината е някъде
не в среда
а отвъд нея
отвъд крайности
отвъд баланс
там където само
е

love is the key

2 thoughts on “love is the key

  1. „не можеш да си
    винаги в началото
    винаги с пълни дробове
    нестабилно е
    както и не винаги
    си в края издишал
    безсилен“

    Имах отчайваща нужда да знам втората част, след като вече съм твърде наясно относно първата! :)

Вашият коментар

