мантикора

Добре, а то всъщност

Какво толкова има в теб?

Защо си толкова потаен?

Защо се криеш?

Копеле,

Изобщо не се крия, но

Караш я прекалено бързо и малко ме плашиш.

Хей, става ли да не ми говориш на „копеле”.

Ако ме наричаш някак, нека е „Ваше величество”.

Ти луд ли си. Кой започна тая игра?

Откъде дойде тоя интерес?

Интересен си ми, защото не си на повърхността

Всички други са

Добре бе, аз, че не съм, не съм, това е ясно

ама ти си повърхностен. Не виждаш ли?

Искаш ли да ти докажа?

Искаш ли да се спусна в теб?

Ама стоплящо?

Парещо?

Огън, не вода?

Е как ще стане това, ти сериозно ли. Никакъв шанс.

Иска ми се да греша…

Разкажи ми нещо лично.

Хубаво. (Нещо лично.)

Да. Това ясно. А после?

И после още по-лично. Уплаши се вече, нали?

После?

И после вече съвсем. До тук ли си?

Вече ще даваш ли мнения, непоискани съвети

каквотоощещепредложиш и сметката?

Топлина.

Хм.

Топлина и грижа се за теб,

защото

от толкова вледеняване

съвсем ще спреш на място

а не можем да си позволим

да спираме

сега или някога

аз мога, но ти

защо така ме разтапяш

и

какво правиш с мен

правя каквото мога

пък да става каквото ще, нали?

Мхм.

и сега, ако не се срещнем повече

всичко ли ще изчезне?

Нищо няма да изчезне.

И няма да е гадно, че

не сме се търсили дни

години

месеци?

Няма. Обещавам.

Нали всичко е наред.

Винаги всичко е наред.

(и после същото

хиляди пъти пак

същото)

Sincerely,

Всеки лъв

и всеки скорпион

ever

мантикора

Вашият коментар

