коса

и спри да си връзваш косата
каза

разбирам те
никой не знае че
я отрязах
когато разбрах
че харесваш само
дълги коси
ей така
за тръпката
поставих на масата
останалото
ще я гледаш ли
как расте
с мен
казах
не отговори
хвана ме за ръка

гледаше
гледаше
години
погледът ти се
отплесваше
отплесваше
години
един ден реших че
(и правилно)
вече не ти се гледа
тази коса
и притворих вратата
(не беше пораснала)

нормално е сега отново
да искаш да я гледаш
някаква част от нея
още е твоя
друга голяма
е отрязана

затова когато
някой ми каже
вдигни си косата
така ти е по-добре
винаги съм скептична

пусни си косата
каза
на слънчевата поляна
пиеше бира
аз чай
(бяхме пили ракия
заедно
до 8 сутринта)

всички имате различни претенции
отвърнах
престорих се кокетно че
всички сте различни
с еднакво значение

но сега само аз съм тук
(прав беше)

не отговорих
усмихнах се
пуснах я

коса

Вашият коментар

