между авторите

чета поезията на много хора
съвременни мъртви живи умрели приживе
пускам умствени лъчи до тях
въобразявам си
че ги чувствам близки
че вече сме приятели
знам точно през какво са минали

те обаче не знаят че сме близки
не знаят няма как и да им кажа
тайно ги следя потапям нос
в следите им
стъпвам на пръсти старая се
нищо да не остава от мен
да не показва че съм тук
да се скривам в тишината

след като съм чела тези хора
виждам ги отново и
вече знам че сме приятели
гледам ги още по-дълбоко в очите но
те не подозират
чувствам ги по-близки
те не знаят името ми

може би когато някой чете мои неща
той също ме чувства по този начин
може би това го кара
да се замисля да не бърза с отговора
да ме усеща като приятел
или може би повече
да ми съчувства да (мисли че) знае
какво съм преживяла през какво
съм минала от какво
не съм заспивала

това което търся е
пресечната точка
между мен прочела твои неща
и ти прочел мои
не знам къде е
някъде дълбоко
можем да плуваме
няма проблем

между авторите

Вашият коментар

