шевове

за нещата които
са толкова дълбоко издълбани в мен
бродирани сякаш с части от тялото ми
когато спешно душата ми е имала
нужда от тропосване кърпене реприза
бродерия отгоре за прикритие
здрава дълга игла е влизала
много нежно много надълбоко
когато съм ги опознавала
минавала е някак неусетно
през тъкани артерии вени
или просто през мен
забравяла съм за конците после

след време други са виждали шевовете
понякога с интерес гледали понякога не
хващали са шев оглеждали са го
усмихвали са се или не напротив
дърпали са го искали са
да го скъсат
не ме е боляло
не съм се усмихвала но
не ме е боляло
знаела съм че
не са разбирали
понякога са стигали дори
до там някой да хване нож
и да среже шева
режел е шева
но не и мен
(макар че ми е оставал неприятен спомен)
засмивал се е
после аз съм хващала ножа
отрязвала съм човека
поправяла съм изгубеното
сега съм цялата в шевове
любими шевове

шевове

Вашият коментар

