лечение

когато изгаснах
всички се стекоха към мен
за да ме съживят
все едно стадото
роякът усеща
нередността
и всички работят
за да я поправят

първо при мен се спря огънят
оцеляването
сипа ми вино
сложи пред мен храна
говори с мен
успокои ме
разсея ме
не се уплаши от сълзите ми

после дойде оранжевото
слънчевото жълто
егото си отиде
дойде решаването
преглъщането
примиряването
приемането
на себе си и всичко
дойде прегърна ме
целуна ме по челото
не се уплаши от сълзите ми

после беше зеленото
изникна от сърцето ми
отидох при него
помолих за прошка
прие ме с цялото приемане
на света
върнах му същото
вече не плачех но
нямаше да се уплаши от сълзите ми

от зеленото нататък знаех
сега или става лесно
или сериозно
или и двете
започнах да мисля по-малко
да усещам повече
и към мен се стекоха
последните лечители
говориха ми за енергия
за чувство
не обмисляха излишно
бяха като мен
казаха ми същото
което знаех и сама
тук отново плаках но
не се уплашиха от сълзите ми

отново и завинаги
благодаря
знам че най-доброто предстои

лечение

Вашият коментар

