рубинената кула

сама сама сама
горе в кулата която обитавам
кулата е моята черупка
подредила съм я скромно с вкус
уютно мъничко е
вита стълбичка саксийки
и тем подобните неща
през любимия прозорец
гледам отвисоко всички ви
но ми омръзва омръзва ми
понякога летя наоколо
връщам се омръзва ми
скоро виждам
не сте се качвали до горе
не сте се интересували
не сте пращали гълъб
не сте питали
каквото има да става
ще става казвате
гледате нагоре
кулата още е там
всичко си е наред
всъщност отдавна вече
скочих полетях от кулата
другаде съм
това което казвам са спомени
а може и да е приказка
скочих полетях
засилих се
сега съм някъде
другаде

гледате и си казвате
кулата е там
всичко е наред

рубинената кула

Вашият коментар

