(забавѝ)

усещам парфюма си
разгърнат от топлината на лятното ми тяло
усещам червилото си разтапя се все повече
усещам татуировката си
спокойна като изначален звук наблюдаваща
косата ми е на опашка
плавно нанася все по-дълги удари по голия ми гръб
да юни е
слънцето облизва дясното ми рамо
плавно спускайки се зад високите дървета
виждам чайките да чайките софийските
кръжат нанасят разсичащи цветното небе прорези
помниш ли когато мислехме че
небето се оцветява само за нас
сигурно помниш както помниш и други неща
повече от мен със сигурност но няма
да ги кажеш напишеш или изразиш
полъхва приятно хладен вятър и чайките
се прибират да спят

и аз усещам
и чувствам на пълен работен ден но сега са почивни дни
и продължавам да усещам
усещам теб теб себе си и всичко помежду ни
усещам наболата ти брада преди да я докосна
(най-вероятно никога няма)
леката миризма на пот не дразнеща сближаваща
усещам сутиена ти който никога не се вижда
(за разлика от моя)
усещам очната ти линия каквато не се осмелих да нося
усещам очите ти по себе си
усещам те като глътка мента в събота в полунощ
и водка с вишнев сок в неделя следобед
и отнякъде винаги долита сладникавата миризма на пура
усещам те като бивше едва завършило току-що минало
и едновременно настояще
усещам всичките ти музики в едно и още

осмелявам се да отида още по-далеч
да хвърля картите си на масата
да кажа че усещам дори мислите ти за мен
но се спирам
добрият играч не удря с карти по масата

Вашият коментар

