лунация

необходимост да се свия някъде
в някоя точица върху полумесеца
да се плъзна по пързалката му и
да спра може би точно на връхчето
но така че да не се виждам
свивам се още
ще се огледам сама ли съм сама съм
сама съм сама ли съм
ще побързам
ще затворя очи
ще започна да се разслоявам

ще се разпадна на носталгия
и два-три цвята
и всички думи ще избягат
от останалото

всички мои реалности емоции тайнства
многоцветни преживявания
ще побързат да се отдалечат
лъчево да се разпръснат
да ме забравят
да нямат нищо общо с мен

всичките ми паралелни животи
също ще се разбягат
всички вие които живеете
паралелните ми животи
също ще избягате
най-вероятно ще сте първите

последни ще останат думите
като капитан на кораба
накрая и те ще се откажат
бързо ще си тръгнат
когато останат без свидетели
ако не броим мен разбира се

лунация

Вашият коментар

