общуване

разказвай ми за телевизора
за колежката за шефа
за новия телевизор който
сте търсили в два магазина
за характеристиките му
за масата за тапетите
о моля те покажи ми тапетите
снимай ги обясни ми как сте ги лепили
обясни ми какво ви е харесало точно в тези тапети
покажи ми ролките за акцент
кажи ми какво смятате да направите
с оставащите тапети
и изобщо обясни ми всичко
що се отнася до корниза
корниза също
как го пренесохте
как го закачихте
обясни ми какви пердета искаш
онези затъмняващите нали
как е нямало твоя цвят
нека говорим за пердета
разказвай и не се спирай
моля

нека се разсеем с всичките
пердета телевизори маси на света
нека ходим на работа раждаме деца
нека пием флиртуваме с който ни падне
само и само

и само

да не стигнем до някакви изводи
важно е да не стигнем до никакви изводи
всичките ни изказани думи събрани
да дават неутрален сбор
да не остава нищо от нас
когато дойде времето да се изпарим
(най-вероятно ще ни кремират)
по същия начин да се изпарят думите ни
мислите ни
тапетите ни
накрая и един телевизор

общуване

Вашият коментар

