пред гъбата

колко съм слабичка
малка и слабичка
писма до себе си изпращам
за да се намеря

дълбая в дати фигури и констелации
(от сънищата бягам)
посрещам себе си завърнала се

в огледален свят откривам
пореден нов голям червен бутон
извисява се над мен
обикалям го
и се чудя какво ли прави
и се чудя да го натисна ли
но съм слаба слаба слабичка
катеря се по стебълцето му
за да погледна от високо
от високо
представа да добия
и съм толкова лека лекичка
че ще се претърколя
върху бутона
и нищо няма да се случи
ще се претърколя за миг
времето няма да ме усети
шмугвам се между секундите

пред гъбата

Вашият коментар

