благодарност + 1000 awesome things

споделям две TED лекции, които ми харесаха напоследък.

първата е за благодарността на Louie Schwartzberg, включва негово видео с много готини timelapse кадри:

втората ми сподели Боби, заглавието й е The 3 A’s of Awesome, но в нея има и много повече :)

открих, че нейният автор е човекът зад блога 1000 Awesome Things – блог, на който съм попадала преди време, който е прекрасно място да се заровиш и да откриеш неща, които обичаш и оценяваш; неща, които може би ще започнеш да оценяваш; неща, които никога не си подозирал, че съществуват, термини, които те определят и кой знае какво още. препоръчвам с две ръце!

благодарност + 1000 awesome things

2 мнения за “благодарност + 1000 awesome things

  1. Мерси много за споделените прекрасни неща! Карат ме да се сещам почти инстинктивно за тези двете:

    Tom Lowe е големият гений в тайм лапса за мен.

    И, понеже обичам числото три, ще завърша с нещо, което смислово и емоционално обединява всичко казано и видяно до тук, включително в твоя пост:

    Пожелавам ти една магическа и великолепна 2012-та година!

    1. благодаря за споделянето! първото съм го гледала със сигурност и преди, но ми беше приятно да си го припомня. а аз ти пожелавам 2012-та да ти донесе по-хубави неща, отколкото можеш да си представиш :)

Вашият коментар