кули, замъци

а сега ще си обясняваме. аз ще ти обясня, че си несебезаявен егоист, което е учудваща комбинация. и все пак, кой не е? за второто, нали. но твоят дразни. просто си дете.

малко по-друго и по-сериозно:

някакси успях да изградя своята кула толкова висока, остра и детайлна в последните месеци, че хората започнаха да се прехласват по нея и да се захващат за удобни места. нямам нищо против, приятно ми е, ласкае ме и ме забавлява. обаче всички схеми за изграждането на тази кула си взех от теб, сега по-ясно ли е? и тъй като нямам намерение скоро да я руша, теб ще те има и мен няма да ме е страх, че ще забравя какво си взех за лично ползване. корнизите, колоните и фризовете са супер, цяло лято мога да прекарам в избиране на нови елементи и прекрояване на детайли, но..чуй ме. давай да правим замъка.

17082009, 21:20

кули, замъци

Вашият коментар