нрб daily

enjoy the chills.

с две думи: изчиствам пространството около себе си от всички хора, които хвърлят уж силните си думи във въздуха, след което делата им сами се присмиват на тези думи. а аз наивно им вярвам, защото съдя по себе си и честотата, с която съм изричала тези думи през живота си. леко ме е страх, че това пространство ще остане празно и никога няма да се запълни, но опитът ми показва, че…след най-трудните раздели винаги са идвали най-невероятните запознанства.

напоследък: шотове мента с бейлис, текила с портокал и канела, сайдери до втръсване, мента с каквото дойде. включително газирана вода и фанта. чийзкейк за първи път от години насам и много вода.

заимов, борисова, заимов, борисова, филми, играта, dixit, скрабъл, птп, малкия принц, неосъществени мечти, poolparty, как беше морето? – лудница, избухнахме още в рейса, билети, планове, разкази, the doors, jefferson airplane, pink floyd, guitar hero, диета от eлектронна музика…не прекалено сполучлива, нрб daily, въртиме едни далавери тука, плавници, октопод, светия граал

wtf реплики на седмицата:

„знам точно как се чувстваш”

„как си?” – „окей” – „не, питам те сериозно, не си окей” – *въздъх*

„никога не казвам на една жена, че очите й са красиви преди втората среща”

„к’ва е тая карибска чалга?”

 комплимент на седмицата:

„ти го изигра по-добре снощи” , това ако ви разсмее колкото успя мен…само мога да се радвам!

нрб daily

Едно мнение за “нрб daily

Вашият коментар